W piątkową noc, z 3 na 4 września, we wszystkich kinach Helios, odbędą się bardzo romantyczne seanse... W ramach najnowszej odsłony cyklu NMF sieć zaprezentuje swoim widzom wszystkie części popularnej serii romansów z premierowym „AFTER. OCAL MNIE”!
To będzie wyjątkowa noc pełna niezwykłych uczuć, doznań i namiętności...
Jako pierwsza zaprezentowana zostanie ekranizacja bestsellerowej powieści autorstwa Anny Todd – „AFTER”. Nieśmiała Tessa poznaje buntowniczego Hardina, który wywraca jej świat do góry nogami. Następnie widzowie zobaczą dalsze losy młodych kochanków w romansie „AFTER 2”. Na koniec wyświetlona zostanie gorąca premiera „AFTER. OCAL MNIE” – w związku Tessy i Hardina pojawiają się kolejne przeciwności.
Czy skrywane tajemnice staną na drodze do szczęścia pary? O tym widzowie sieci Helios przekonają się już w piątek, 3 września! Jedno jest pewne - taka dawka gorących, filmowych emocji jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli nikomu zasnąć.
Dzięki specjalnej procedurze i odpowiednio przeszkolonemu personelowi możliwe jest bezpieczne oglądanie najlepszych filmów na wielkim ekranie! Stosując się do wytycznych, w salach dostępne będzie 75% miejsc, a akcja Nocnych Maratonów Filmowych „Dolewka Pepsi gratis” zostaje zawieszona do odwołania.
Zakup bilety na najbliższe seanse w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe
Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na najbliższe seanse w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe w kasach kin oraz na stronie: www.helios.pl/nmf_after. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także - zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).