Wiadomości z Żor

Do Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta umówisz się przez internet!

  • Dodano: 2020-12-01 09:00

Chcesz zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy, a może wymienić dowód osobisty? Już od dziś można zarezerwować termin wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich żorskiego Urzędu Miasta przez internet, poprzez system kolejkowy. 

Umożliwia on rezerwację dogodnego dla klienta terminu oraz godziny wizyty w prosty i szybki sposób

System kolejkowy zapewnia lepszą organizację pracy i wyższy standard obsługi klienta. Dodatkowo pozwala na ograniczenie kontaktów z innymi, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Klienci unikną również niepotrzebnych stresów związanych z oczekiwaniem na obsługę. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań przyniesie korzyści zarówno klientom, jak i pracownikom urzędu - mówi Krystyna Porwolik, Kierownik Referatu Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich.

Aby internetowo zarezerwować wizytę w Wydziale Spraw Obywatelskich, należy skorzystać z formularza dostępnego TUTAJ. Następnie, należy wskazać rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić, wybrać datę i godzinę wizyty oraz wypełnić wymagane pola. System pozwala na wybranie jednej z czterech usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy, Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności. Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu email, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.

W dniu zaplanowanej wizyty, należy przybyć do budynku Urzędu Miasta Żory przy ul. Rynek 9 przed umówioną wizytą i pobrać bilet, wpisując numer rezerwacji na automacie biletowym, znajdującym się przed głównym wejściem do Wydziału Spraw Obywatelskich. Po wpisaniu numeru rezerwacji automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer biletu wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.

Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie

Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, skutkować będzie automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.

Klienci, którzy nie mają dostępu do internetu, nadal mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać bilet w automacie biletowym, wybierając jeden z czterech rodzajów usług. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.

Internetowy System Kolejowy

  • Ewidencja ludności - tel. 32 43 48 109
  • Dowody osobiste - tel. 32 43 48 110
  • Prawa jazdy - tel. 32 43 48 107
  • Rejestracja pojazdów - tel. 32 43 48 103

Zobacz także

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.