Konkurs w ramach marki INNOSILESIA 2013

Czas czytania: 3 min.


Konkurs skierowany jest do innowacyjnych firm i jednostek sektora badawczo-rozwojowego województwa śląskiego, które w wyniku współpracy wdrożyły innowacyjne rozwiązanie w 2013 r.

Cel Konkursu:

• Promocja wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz idei współpracy pomiędzy sferą przedsiębiorstw i nauki w województwie śląskim.

• Poprawa wizerunku regionu, przedsiębiorstw oraz jednostek naukowych działających na jego terenie poprzez promocję dobrych praktyk.

• Zachęcanie przedsiębiorstw i jednostek naukowych do wspólnego poszukiwania nowych rozwiązań technologicznych i produkcyjnych.

• Wybór najbardziej innowacyjnych rozwiązań wdrożonych w życie poprzez współpracę śląskich przedsiębiorstw i jednostek naukowych, które będzie można promować jako „dobre praktyki".

Dla kogo: w konkursie mogą uczestniczyć jednostki naukowe oraz przedsiębiorstwa z województwa , które w ramach współpracy wdrożyły innowacyjne rozwiązanie technologiczne bądź produkcyjne polegające na zbudowaniu, przetestowaniu i zademonstrowaniu produktu w wersji użytkowej lub wprowadzeniu produktu do sprzedaży w 2013 r.

Nagrodami w konkursie są nagrody pieniężne wysokości 5000 zł, 3000 zł oraz 2000 zł. Laureaci oprócz nagrody finansowej, otrzymają również dyplom INNOSILESIA 2013, a także prawo do korzystania z logo konkursu w zakresie oznaczania swoich towarów i usług.

Termin zgłoszeń: do 29.08.2014 r.

Arkusz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne na stronie:

www.ris.slaskie.Dl/innosilesia/ oraz www.technoDark.gliwice.pl

 

Udział w konkursie jest bezpłatny!

Organizatorzy: Park Naukowo-Technologiczny „TECHNOPARK GLIWICE" Sp. z o.o. oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

Konkurs organizowany jest w ramach projektu „Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych", Poddziałanie 8.1.2 POKL.

Autor / Źródło
Barbara Pilocik / Śląskie Centrum Przedsiębiorczości

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe