Wiadomości z Żor

Sprawne i efektywne pozycjonowanie stron internetowych

  • Dodano: 2021-08-20 13:00

Analiza słów kluczowych, czyli fundament pozycjonowania. Jesteś pewny, że znasz jej tajniki?

Każdy przedsiębiorca, który założył działalność w internecie, marzy o osiągnięciu czołowej „dziesiątki” w Google. Analiza słów kluczowych jest czynnością, umożliwiającą właściwe pozycjonowanie strony internetowej. W tym procesie wybiera się optymalne frazy dla swojej witryny, dzięki którym można uzyskać w przyszłości realne korzyści sprzedażowe. Jak wygląda analiza słów kluczowych i co konkretnie uzyskujemy podczas tego działania? Dowiedz Cię więcej, przechodząc do kolejnych fragmentów artykułu. 

Poprawna analiza fraz kluczowych otworzy furtkę na szczyt wyszukiwarki

„Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. SEO i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju!”

Żródło: https://afterweb.pl/ 

Słowa kluczowe to podstawa, dająca początek każdej stronie internetowej w wyszukiwarce. Tworząc swój content należy wykreować bazę fraz, na których będą opierane wszelkie działania optymalizacyjne. Lecz zacznijmy od początku! W celu wyjaśnienia czym są słowa kluczowe, można śmiało stwierdzić, że to hasła, które najlepiej opisują treść danego artykułu. Na frazach opiera się każda wyszukiwarka internetowa, w tym także najpopularniejsza – Google. Te elementy zostają wprowadzane przez użytkowników. Następnie wyszukiwarka zwraca adresy stron, które są stricte powiązane z wpisanym wcześniej słowem kluczowym. Frazy dzielą się na dwie kategorie: short-tail oraz long-tail. Pierwszą z wymienionych cechuje to, że jest jedno- lub dwuwyrazowa. Za sprawą swojej ogólności i zwięzłości, short-tail nie wprowadza wyraźnego ruchu na portalu. Natomiast long-tail składa się z większej ilości wyrazów. Konkretyzacja zagadnienia w tym wypadku wpływa pozytywnie na witrynę i zwiększa szanse na dokonanie konwersji. 

Działania SEO poprawią kondycję Twojej strony internetowej. Poznaj charakterystykę procesu analizy słów kluczowych 

Frazy kluczowe można dobierać na podstawie: lokalizacji firmy, rodzaju branży, a także terminowości haseł. Jeżeli pragniesz działać na obszarze nieodległym od położenia swojej firmy, to twoja główna fraza powinna zawierać jedynie nazwę dzielnicy, miasta bądź regionu. Wiele czynników wpływa na prawidłowy dobór słów kluczowych. Najważniejsze jest to, aby zrealizować głęboki research bezpośredniej konkurencji. W ten sposób na starcie wyeliminujesz niezdatne słowa. Analizując frazy kluczowe, należy również wziąć pod uwagę charakterystykę branży, ponieważ Twoim największym zagrożeniem mogą okazać się marki działające od lat na rynku. Dobór wyrazów warto przeprowadzić niezależnie od aktualnego etapu pozycjonowania. 

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zory.com.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.