Wiadomości z Żor

​​​​​​​Rollupy jako sposób prezentacji firmy na targach

  • Dodano: 2019-09-03 11:00

Targi wystawiennicze, a także eventy i inne imprezy promocyjne wymagają odpowiedniej oprawy graficznej. Dzięki niej firma lub produkt będą dobrze widoczne i przyciągną uwagę odbiorców. Oprawa pełni też funkcje komunikacyjne. Dostarcza potencjalnym klientom pierwszych informacji o produkcie i zachęca do jego bliższego poznania. Jednym z narzędzi takiej reklamy są rollupy.

Co to jest roll up reklamowy?

Systemy wystawiennicze oferowane przez firmy takie jak openprint.pl, które specjalizują się w ich produkcji oraz drukowaniu, różnią się wieloma cechami. Jedną z nich jest mobilność, szczególnie ważna w przypadku częstej zmiany miejsca promocji. Poza imprezami targowymi można ją przecież realizować w każdej lokalizacji, w której znajdzie się wolna przestrzeń na reklamę, Są to zarówno okazjonalne czy cykliczne imprezy wystawowe, jak stoiska w galeriach handlowych czy na lokalnych targowiskach. Baner reklamowy roll up jest idealnym rozwiązaniem, które sprzyja takim promocjom. Nośnik składa się z kilku prostych elementów:

  • kasety z umieszczonym wewnątrz systemem rolującym, 

  • stelaża z aluminium, 

  • mechanizmu napinającego, 

  • listwy zaciskowej,

  • wysięgnika.

Montaż i demontaż takiego banera jest bardzo prosty, a jego wykonanie zajmuje kilka minut. Wymaga jedynie wyciągnięcia z kasety (rozwinięcia) planszy z wydrukiem, umocowania w otworze kasety specjalnego stelaża oraz zamocowania na jego szczycie listwy wieńczącej baner. Roll upy są też wyposażone w stabilizatory, czyli specjalne podstawki, dzięki którym wysoka plansza o sporej powierzchni jest stabilna i nie przewraca się. 

Roll upy z wymiennym wydrukiem

Aby roll upy spełniały swoje zadanie muszą być uniwersalne. Oznacza to, że raz wykonany wydruk nie wyczerpuje wszystkich możliwości konstrukcji. Nośnik jest zbudowany tak, aby materiał z wydrukiem można było łatwo wymienić. Nowy element może wykonać profesjonalna drukarnia banerów. Kilka plansz z różną grafiką czy treścią pozwala na zmianę promowanego asortymentu lub też na dynamiczną aranżację promocji podczas jednej imprezy.

Rollup reklamowy jest drukowany na specjalnym podłożu typu blockout, który eliminuje przepływ światła przez nośnik. W efekcie wydruk jest doskonale widoczny bez względu na miejsce jego ekspozycji czy rodzaj i intensywność oświetlenia.  Wymienne plansze są wykonywane w kilku szerokościach, dostosowanych do wymiarów kasety. 

Zalety roll upów

Wśród wielu zalet, jakimi wyróżniają się roll upy, z pewnością na pierwszym miejscu można postawić mobilność. Po złożeniu kaseta umieszczona w wygodnej torbie waży jedynie 2 kg, a jej długość – zależnie od modelu konstrukcji - wynosi od 85 do 100 cm. Wygodny uchwyt torby pozwala na przenoszenie banera na ramieniu. Inne zalety roll upów to:

  • łatwość transportu i przechowywania również w niewielkim magazynie,

  • wielofunkcyjność, dzięki możliwości wymiany grafiki na inną,

  • możliwość dowolnego przenoszenia z miejsca na miejsce, co pozwala na dostosowanie lokalizacji do największego zagęszczenia odbiorców,

  • niewielkie wymagania odnośnie przestrzeni do ustawienia banera,

  • możliwość ekspozycji w pomieszczeniu oraz na zewnątrz,

  • szybki montaż i demontaż,

  • wysoka efektywność reklamy.

Roll upy w prezentacji firmy na targach

Banery reklamowe typu rollup Standard, Double czy Exclusive doskonale urozmaicają stałe stoiska wystawiennicze, wprowadzając do nich element dynamizmu. Dzięki możliwości wymiany grafiki, każdego dnia firma może prezentować inny produkt lub usługę, docierając tym samym do szerszego grona klientów. Zarówno mobilność, jak i zmiana ekspozycji umożliwiają też dostosowanie ich na bieżąco do poziomu zainteresowania stoiskiem czy grupy docelowej.
 

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.