Wiadomości z Żor

Plecaki z nadrukiem. Gadżet reklamowy, który zapewni Ci skuteczną promocję

  • Dodano: 2020-07-06 13:45

Plecaki z nadrukiem możesz podarować swoim klientom podczas standardowych rozmów biznesowych. Jeśli chcesz wyróżnić się jako firma oferująca naprawdę przydatne gadżety reklamowe, możesz także dołączyć je do większych zamówień, skutecznie zaskakując kupujących i zdobywając ich sympatię. 

Aby promocja była skuteczna, warto zainwestować w plecaki o dość uniwersalnej stylistyce. W ten sposób poszerzysz swoje możliwości i będziesz mógł skierować akcję do wszystkich swoich kontrahentów. Tym, co wyróżni Twoje plecaki, powinna być ich solidność i estetyka. Przydadzą się także drobne usprawnienia, które podwyższą ich walory użytkowe.

Torby i plecaki z logiem firmy - niech reklamuje Cię każdy Twój klient.

Każdy plecak reklamowy firmy IdeaShirt posiada nylonowy uchwyt i dodatkową kieszeń, co pozwala na skuteczną segregację przechowywanych w nim przedmiotów. Wykonano je z poliestru 600D, który jest lekki, odporny na promieniowanie UV i płowienie kolorów pod wpływem prania. Możesz więc mieć pewność, że będzie świetnie się prezentował niezależnie od okresu użytkowania. Ciekawym udogodnieniem jest wyjście słuchawkowe. Można dzięki niemu bezpiecznie przechowywać telefon w plecaku, nie przerywając rozmowy, czy słuchania ulubionej muzyki.

W ofercie firmy znajdziesz także worki reklamowe, które można nosić tak samo jak plecak. Są jednak lżejsze i po złożeniu zajmują niewiele miejsca. Można więc traktować je jako zapasową torbę na zakupy, którą bez problemu schowa się w podręcznej torebce, czy aktówce. Oferujemy również reklamowe torby na laptopa. Zmieszczą się w nich laptopy o matrycy do 15’6”. 

Zaglądając na naszą stronę możesz zapoznać się z naszymi propozycjami. Gwarantujemy, że z łatwością wybierzesz spośród nich coś ciekawego.

Plecaki reklamowe jako gadżet dla pracowników.

Twoi klienci poruszają się po całej okolicy. Z tego względu zawsze będą stanowić Twoją najlepszą reklamę. Ich uznanie i chęć do wykorzystywania na co dzień gadżetów reklamowych, które im oferujesz, to promocja, na którą warto stawiać. Istnieje jednak jeszcze jedna sfera, w której możesz zdziałać całkiem sporo. Chodzi o to, co dzieje się wewnątrz Twojego przedsiębiorstwa.

Ujednolicenie wizerunku swoich pracowników silnie wpływa na profesjonalny wizerunek marki. Jeśli zatrudnione przez Ciebie osoby muszą wychodzić na zewnątrz firmy w celu załatwienia spraw służbowych, reklamowe plecaki z nadrukiem mogą znacznie ułatwić im przechowywanie. Pracownicy stacjonarni ucieszą się z kolei z saszetek biodrowych, w których schowają swoje klucze i smartfony. Dzięki temu łatwiej skorzystają z nich podczas przerwy.

Na co uważać, tworząc reklamowy plecak z nadrukiem?

Projektując plecaki z nadrukiem zwróć szczególną uwagę na jakość przesyłanego loga. Im wyższa rozdzielczość, tym lepszy efekt będzie można osiągnąć. Pomyśl także, jaki kolor plecaka będzie najlepiej harmonizował z barwami Twojej marki i wartościami, które za nią stoją. W naszym kreatorze wyraźnie zaznaczyliśmy obszar nadruku. Trzymaj się ściśle zaznaczonych linii, aby uniknąć obcięcia grafiki przy brzegach. 

W ten sposób stworzysz torby i plecaki reklamowe, które będą wyglądać w pełni profesjonalnie. Cały proces zajmie Ci zaś nie więcej, niż kilka minut.

Komentarze (1)    dodaj komentarz »

  • Iwan

    Plecaków nie miałem okazji kupować, ale za to worki reklamowe z logo firmy już tak. Znalazłem je na stronie taniegadżety.pl w całkiem dobrej cenie. Pierwszy raz zamówiłem kilka sztuk żeby przetestować ich jakość, okazała się być bardzo dobra. Nic się z nimi nie działo nawet po kilku praniach. Teraz zamawiam już znacznie większe ilości. Klienci są zadowoleni z takich gratisów, a jak wiadomo w dzisiejszych czasach klient - nasz pan.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zory.com.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.