Media społecznościowe są dzisiaj ważna częścią promocji kultury. Żorski MOK właśnie został doceniony za swoje konto na Instagramie.
Coraz powszechniejsza jest promocja kultury w mediach społecznościowych. Z tego powodu, pracownicy MOK w Żorach regularnie szkolą się w tym zakresie aby jak najlepiej odnajdywać się w wirtualnej rzeczywistości i być na bieżąco z najnowszymi trendami.
Na ostatnim szkoleniu „Mini budżet, maksi promocja”, zorganizowanym przez Narodowe Centrum Kultury, prowadzący wyróżnili działania prowadzone na Instagramie.
„Profil MOK Żory na Instagramie prowadzony jest w bardzo przemyślany sposób, co często wcale nie jest takie oczywiste. Na uwagę zasługuje wykorzystanie brand hero w postaci Kulturka, który nie tylko budzi pozytywne emocje, ale uspójnia wizerunkowo i jest osią opowiadanych historii. Dom kultury może stać się platformą otwartej komunikacji i spoiwem międzyludzkich relacji, a po instagramowym koncie widać, że MOK Żory konsekwentnie tę misję realizuje!” – mówi Daniel Kotliński "marketing manager w Social Tigers".
Żorski MOK został doceniony za media społecznościowe. Zobaczcie co jest takiego ciekawego na ich koncie – mok_zory.
Przypominamy też, że swoje konto ma też nasz portal - zory.com.pl, na którym pojawiają się zdjęcia z żorskich imprez i nie tylko. Zapraszamy!