Szanowni Mieszkańcy, przypominamy, że chcąc załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Żory trzeba się wcześniej umówić. Osoby, które nie będą umówione nie zostaną obsłużone. W trosce o bezpieczeństwo, bardzo prosimy mieszkańców o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt w Urzędzie Miasta Żory oraz instytucjach i jednostkach miejskich.
Prosimy by w pierwszej kolejności załatwiać sprawy telefonicznie, drogą pocztową lub przez Internet, korzystając z Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, a także przez e-PUAP.
Klienci w sytuacjach wymagających osobistego stawienia się w Urzędzie Miasta Żory przyjmowani są wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej.
Nie dotyczy to: zgłaszania zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz zgłaszania utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich – te sprawy można załatwić bez wcześniejszego umawiania wizyty.
W pozostałych sytuacjach kontakt klientów z pracownikami następuje telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy urzędu. Urząd Miasta Żory pracuje:
- od wtorku do czwartku, w godz. 7:30 – 15:30,
- w piątek w godz. 7:30-14:00.
Dokumenty można składać w skrzynkach podawczych, ustawionych przy wejściach do budynków Urzędu Miasta
W przypadku konieczności otrzymania potwierdzenia odbioru możliwe jest składanie dokumentów w biurach podawczych Urzędu Miasta.
Jednocześnie przypominamy, że każda osoba, która chce załatwić sprawę w Wydziale Spraw Obywatelskich musi wcześniej umówić się na wizytę przez Internetowy System Kolejkowy. Więcej o tym systemie piszemy tutaj.
Numery telefonów oraz adresy mailowe do poszczególnych komórek Urzędu Miasta Żory można znaleźć w BIP w zakładce Komórki Organizacyjne Urzędu Miasta (w menu po lewej stronie).