Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad zdalnie

Czas czytania: 1 min.

W najbliższych tygodniach mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z porady lub pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Żorach, będą mogli taką poradę uzyskać zdalnie.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Bożena Staneczek w terminie od 2-13 listopada udziela porad wyłącznie telefonicznie i mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Miasta Żory:
tel. 32 43 48 158 lub 532 083 599,
e-mail: [email protected].

Autor / Źródło
Justyna Romanczyk / UM Żory

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe