Awaria w banku Millennium – nie ma dostępu do bankowości elektronicznej

Czas czytania: 1 min.

Duża awaria w Banku Millennium – klienci nie mają dostępu do bankowości elektronicznej, również w wersji mobilnej.

O problemach poinformował bank na swojej stronie internetowej:

Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Utrudnienia w korzystaniu z usług banku trwają już od kilku godzin, bo problemy rozpoczęły się dzisiaj około południa. Nie są również znane przyczyny powstania awarii, ani też jak długo ma ona jeszcze potrwać.

Tagi:

Autor
Wojciech Kocjan

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe