Już w poniedziałek, 17 maja rozpoczyna się proces rekrutacji uczniów do szkół ponadpodstawowych. Młodzi absolwenci podstawówek mogą dowiedzieć się jak krok po kroku przejść przez proces rekrutacji w oparciu o system firmy VULCAN, biorąc udział w webinarium.
Podczas wydarzenia online, które odbędzie się w najbliższy czwartek, 13 maja o godzinie 17:00, zaprezentowany zostanie tegoroczny harmonogram naboru, temat wyboru placówek oraz etap podpisywania elektronicznego wniosku. Poruszone zostaną również kwestie tego, na co zwrócić szczególną uwagę oraz jakie dokumenty muszą dostarczyć kandydaci do szkół po skorzystaniu z naboru elektronicznego.
Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń
Spotkanie online będzie udostępnione przez stronę www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie w serwisie YouTube.
Po zakończeniu transmisji, nagrania zostaną zapisane i udostępnione na portalu www.vulcan.edu.pl.