Wiadomości z Żor

"Biznes lubi Żory" - hasło nowej kampanii promocyjnej

  • Dodano: 2013-05-20 11:30
"Biznes lubi Żory" to główne hasło kampanii promocyjnej, która ma przyciągnąć inwestorów do naszego miasta. W ramach realizacji projektu "Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta" można już teraz korzystać ze skierowanego specjalnie do inwestorów portalu internetowego - www.inwestycje.zory.pl. Portal można zobaczyć klikając w baner "Inwestycje", znajdujący się u dołu strony internetowej miasta www.zory.pl. 
 
Poza portalem od 19 do 25 maja br. można oglądać nowy spot telewizyjny zachęcający do zainwestowania w naszym mieście. Film reklamowy jest emitowany w telewizjach Polsat News oraz TVN CNBC. 
 
Obecnie trwa również kampania prasowa w "Pulsie Biznesu", w ramach której w gazecie m.in. ukażą się specjalnie stworzone karty inwestycyjne z kodami 3D oraz mapy z fotokodami 2D.
 
Projekt "Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta" jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 
 
 
Przypomnijmy, że przedmiotem projektu jest przeprowadzenie, w oparciu o innowacyjne technologie IT, zintegrowanej kampanii promocyjnej kompleksowej oferty inwestycyjnej miasta Żory obejmującej: tereny komercyjne oraz strategiczne projekty inwestycyjne o łącznej powierzchni ok. 130 ha. W projekcie sięgnięto zarówno po innowacyjne jak i sprawdzone formy promocji, wykorzystując w tym celu nośniki przekazu takie jaki m.in. Internet, prasa, telewizja, telefonia mobilna oraz kontakty bezpośrednie. W ramach projektu powstanie 5 profesjonalnych kampanii promocyjnych zorganizowanych w kraju tj. kampania telewizyjnej, obejmująca produkcję oraz emisję materiału promocyjnego w TV, kampania internetowa w ramach której powstał portal inwestycyjny z aplikacją Augmented Reality. Podstawowym elementem ww. kampanii jest strona internetowa z wyszukiwarką ofert inwestycyjnych oraz interaktywną oprawą graficzną 3D. Na stronie internetowej wykorzystana została aplikacji technologii "rzeczywistości rozszerzonej" tzw. Augmenty Reality.  
 
W ramach projektu wykonano też karty z kodami 3D ofert inwestycyjnych, powiązane z aplikacją instalowaną na komputerze potencjalnego inwestora, łącząc tym samym koncepcję i funkcjonalność standardowego materiału promocyjnego z nowoczesną technologią rzeczywistości rozszerzonej.  Wyprodukowano też mapy oferty inwestycyjnej z fotokodami 2D, na których, w miejscach atrakcyjnych z punktu widzenia inwestycyjnego, umieszczone zostały tzw. fotokody 2D, które po zeskanowaniu za pomocą kamerki znajdującej się w telefonie komórkowym, przedstawiają na wyświetlaczu informacje o danej ofercie. Karty z kodami 3D i mapy z fotokodami 2D zostaną rozpowszechnione wśród potencjalnych inwestorów za pomocą prasy tworząc tym samym 2 profesjonalne  kampanie prasowe. Istotnym działaniem jest przeprowadzenie kolejnej kampanii, wykorzystującej telefonię mobilną, w formie Asystenta Inwestora – mobilnego przewodnika po inwestycjach.  Jest to stworzona z wykorzystaniem map i technologii  Augmented Reality aplikacja z funkcją nawigacji i możliwością pobrania oferty inwestycyjnej na telefon komórkowy typu smartphone. Aplikacja ta posiada także możliwość wizualizacji 3D inwestycji planowanej do realizacji na danym terenie. W ramach projektu powstały również materiały promocyjne przeznaczone dla potencjalnych inwestorów - folder inwestycyjny, kostka inwestora oraz torba promocyjna. Zakupiono również nowoczesny stół multimedialnego, który zostanie wykorzystany podczas bezpośrednich kontaktów z inwestorami. Umożliwia on  zapoznanie się z ofertą inwestycyjną w formie plików m.in. graficznych. Aplikacja zawiera kontekst promowanych ofert inwestycyjnych w postaci widoku 3D – "z lotu ptaka" pozwalającego na poruszanie się po modelu terenu jak po standardowej mapie za pomocą dotyku. 
 

Komentarze (1)    dodaj komentarz »

  • kaktusnadłoni

    Biznes lubi Żory, Żory przyjazne dla biznesu. To hasło może być za chwilę nie aktualne, jak radni przegłosują zgodę na fedrowanie pod Żorami. Mam nadzieję że tak się nie stanie, w moim zrozumieniu byłaby to działalność na szkodę Żor. W Żorach górnictwo pokazało figę kilkanaście lat temu likwidując dwie kopalnie na terenie miasta. Żory postawiły na biznes, powstała jastrzębsko-żorska podstrefa KSSE. Na terenie Żor rozwija się świetnie, na terenie Jastrzębia nie bo inwestorzy nie chcą inwestować na zdegradowanym szkodami górniczymi terenie. Tak będzie w Żorach gdyby radnych skutecznie przekabaciło JSW i do tego hasła to JSW stawiło by NIE. Hasło wtedy by brzmiało: "Biznes NIE lubi Żory".

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Zory.com.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.