Żory - portal miejski Zory.com.pl

Wiadomości z Żor

Zakładamy sklep internetowy. Jakie funkcjonalności powinien mieć, aby przyciągać do siebie

  • Dodano: 2018-11-27 08:15, aktualizacja: 2018-11-27 08:23

Czymże byłby sklep internetowy, gdyby nie chętnie odwiedzający go i dokonujący zakupów klienci? Jedynie statyczną witryną prezentującą produkty. Z tego też powodu podczas procesu zakładania sklepu online tak ważne jest, aby uwzględnić niezbędne funkcjonalności, ułatwiające życie klientom. Które z nich zdecydowanie pomogą w sprzedaży?

Dobre opisy produktów i wysokiej jakości zdjęcia
W sklepie internetowym klient nie może dotknąć produktu, dlatego musi otrzymać maksymalnie dużo istotnych dla siebie informacji. Jednak, co ważne, powinny być one podane w przystępny sposób, aby nie zanudzić odbiorcy treści monotonną specyfikacją. Oprócz podania najważniejszych cech produktów, w tym parametrów technicznych (w przypadku komputerów, sprzętu AGD i RTV), tekst powinien być napisany językiem korzyści. Powinien umiejętnie zachęcać do zainteresowania produktem i skłaniać do zakupu.

Brak możliwości fizycznego obejrzenia towaru powinny zrekompensować wysokiej jakości zdjęcia. Wielu przedsiębiorców decyduje się na zlecenie ich profesjonalnej ekipie, która jest w stanie stworzyć fotografie produktowe, zdjęcia 360 stopni czy zrealizować krótki film przedstawiający najważniejsze zalety produktu.

Możliwość dodawania opinii
System dodawania opinii jest bardzo ważny w przypadku sklepu internetowego. To często na ich podstawie klienci podejmują ostateczną decyzję. W komentarzach często zawarte są informacje wynikające z doświadczenia z codziennego wykorzystania produktów – bezcenne z punktu widzenia potencjalnego kupującego. Opinie w sklepie internetowym pokazują również, że witryna jest chętnie odwiedzana, a zadowolenie użytkowników z zakupów czyni miejsce bezpiecznym i godnym polecenia. Sklep prestashop zawiera specjalny moduł, dzięki któremu możliwa jest implementacja systemu dodawania komentarzy przez użytkowników.

Call to action. Przycisk wzywający do działania
Podobnie jak opisy produktów powinny zawierać zachętę do zakupu produktów, tak również dobrze zaopatrzyć się na stronie sklepu w przycisk „Zadzwoń do mnie”. Nie każdy konsument czuje się swobodnie i pewnie, robiąc zakupy przez internet. Niektórzy potrzebują odpowiedzi na dodatkowe pytania. Mając przycisk zachęcający do kontaktu, klient wie, że po drugiej stronie ktoś czeka, aby udzielić mu ważnych odpowiedzi. Przyciski „Zadzwoń do mnie” do sklepów PrestaShop można wdrożyć za pomocą modułu. Sprawdź również https://x13.pl/moduly-prestashop/zadzwon-do-mnie-przycisk-callback.html.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.

Drogi Użytkowniku!

Dokładamy wszelkich starań by korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe.

Dlatego staramy się dopasować dostępne w nim treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu przez administratora danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych.

Przez dalsze korzystanie, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, z naszego serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić w przeglądarce ustawienia dotyczące plików cookies, a także uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach z naszej Polityki Prywatności.

Przejdź do serwisu