Wiadomości z Żor

Skuteczna reklama w Google i na Facebooku - Seomanagment

  • Dodano: 2019-10-14 15:15, aktualizacja: 2020-06-02 09:59

Chyba nie będzie dla nikogo zdziwieniem stwierdzenie, że strona internetowa i jej widoczność w internecie są obecnie najistotniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie nowych firm w wielu branżach.

Prywatni przedsiębiorcy, którzy chcieliby dotrzeć do nowych i lojalnych klientów od przeszło dekady nie mogą pozwalać sobie na zignorowanie tak potężnego medium jak internet. Mnogość dostępnych form reklamy i sposobów na dotarcie do klienta jest wręcz oszałamiająca. Jeśli nie jesteśmy w stanie uporać się z tym zadaniem sami, możemy wynająć specjalistów. Eksperci z Seomanagment z kilkunastoletnim doświadczeniem pomogą w zaplanowaniu skutecznej strategii, wdrożą ją w życie, a następnie przedstawią Państwu efekty w formie przyjaznych graficznie raportów.

W Seomanagment pozycjonowanie i SEO zorientowane są na efekty

Stawiając na współpracę ze specjalistami z Seomanagment.com działamy na własną korzyść. Prowadzone działania SEO nie skupiają się na technikach mających na celu sztuczne wygenerowanie jak największej liczby przepełnionych danymi i słupkami raportów z paneli analitycznych. Jako firma działająca w sposób uczciwy i etyczny Seomanagment rozlicza się z klientem wyłącznie za dostarczony efekt, czyli osiągniętą w wyszukiwarce pozycję. Oznacza to, że nie będziemy musieli płacić za linki niskiej jakości, artykuły z niebezpiecznych dla naszej witryny serwisów czy ryzykowne strategie często przyczyniające się do zmaksymalizowania ryzyka zawieszenia w wyszukiwarce.

Czego zatem się spodziewać? Według ekspertów skuteczne SEO to połączenie optymalizacji treści na stronie (on-site) i potężnego zaplecza link-buildingowego. Optymalizacja on-site skupia się wokół poprawy następujących zmiennych:

  • treść w witrynie, jej długość i poziom merytoryczny - od niej zależy, czy użytkownik będzie zaciekawiony i czy będzie chciał zostać na dłużej,
  • sposób pisania nagłówków, tytułów, meta opisów - decydują o tym, jaki wynik wskaże wskaźnik CTR (click through rate) obrazujący jaki % osób przeszedł z wyników wyszukiwania właśnie do naszej witryny,
  • struktura strony, kategorii, nawigacji, sposobu serwowania najważniejszych treści - ułatwiają dostęp do poszczególnych podstron, toteż zwiększają czas spędzony na stronie i powodują, że użytkownicy chętnie do nas wracają,
  • użyteczność, interfejs, część wizualna - interaktywna grafika jest przyjemniejsza dla oka i łatwiejsza w przysłowiowym przetrawieniu aniżeli sam tekst niepoparty treścią wizualną; interfejs i jego elementy powinny być dostosowane do charakteru strony i przyjętych w branży reguł,
  • kod witryny - jeśli jest niepoprawnie napisany wyszukiwarka może źle zinterpretować intencje twórcy, zignorować niektóre części serwisu i ostatecznie uznać stronę za niegodną wysokiej pozycji; agencja Seomanagment dba o to, aby techniczna treść była pełna wskazówek np. schema, przekierowania 301, pomocne strony 404 i tagi semantyczne HTML.

Drugą częścią procesu zwanego SEO jest budowanie linków. W Seomanagment odbywa się to w sposób spersonalizowany. Każdy klient potrzebuje osobiście dobranej usługi, która pomoże a nie zaszkodzi. Nie będziemy zatem zalewani linkami niskiej jakości i automatycznie tworzonym spamem.  Specjaliści do samego researchu wykorzystują blisko kilkanaście narzędzi np. Ahrefs, Google Search Console, wtyczki do CMS czy Screaming Frog.

W oparciu o wskazane frazy kluczowe badana jest konkurencja i budżet potrzebny na wypozycjonowanie. Następnie na stronie publikowana jest adekwatna treść ujmująca najważniejsze zagadnienia w przystępnej dla użytkownika formie. Jej dopełnienie stanowią linki z artykułów sponsorowanych, uznanych blogów czy te płynące z wymiany linków. Opcjonalnie klient może zdecydować się na linki drugiego stopnia np. pochodzące z zaplecz, przechwyconych domen czy forów.

Cały ten skomplikowany proces w uproszczeniu oznacza zmaksymalizowanie ruchu organicznego i jego skuteczne wykorzystanie. Osoby odpowiedzialne za projektowanie doświadczeń użytkownika wraz ze specjalistami ds. sprzedaży tworzą lejki sprzedażowe przyciągające całe rzesze zainteresowanych określonymi produktami klientów. Ze świadomością, że jest to ruch o określonej intencji zakupowej możemy liczyć na konwersję nawet na poziomie aż 20%.

Zoptymalizowane kampanie reklamowe Google Adwords i Facebook Ads

W internecie jako osoby prowadzące firmę niejednokrotnie możemy natrafić na ofertę pozycjonowania w popularnych wyszukiwarkach takich jak Google, Yahoo, Bing czy Yandex. Po kliknięciu w reklamę, wypełnieniu formularza i początkowej wycenie okazuje się jednak, że taki proces wcale tani nie jest, a do tego zabiera mnóstwo czasu

Alternatywą dla tego rozwiązania są kampanie reklamowe z wykorzystaniem tego, co zdążyły zbudować największe giganty technologiczne na świecie - Google Adwords i Facebook Ads. Firmy te dają nam narzędzia, które za niewielkie pieniądze pozwalają na wygenerowanie opłacalnego i ukierunkowanego ruchu.

Z doświadczenia wiemy, że reklamy Adwords są bardziej nachalne, dlatego ich wybranie zalecane jest osobom, które chciałyby zyskać większą liczbę jednokrotnych wizyt na stronie. Ponieważ wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania, pozwalają na zwiększenie liczby konwersji dosłownie z dnia na dzień. Ich efekt jest taki sam, jeśli nie lepszy niż w przypadku wyników organicznych pozyskiwanych z długoterminowego SEO.

Wybierając Facebook Ads możemy liczyć na zbudowanie trwalszej relacji. Obecny tam system komentarzy wraz z wieloma opcjami kreacji pozwala nawiązać skuteczną komunikację z przyszłym użytkownikiem. Mamy także szersze możliwości targetowania, które przekładają się na trafienie do bardziej wyspecjalizowanych person i grup odbiorców. Ciekawostka - możemy dotrzeć nawet do małej grupy osób mieszkającej w budynku pod określonym adresem.

Jeśli nie jesteśmy pewni na co się zdecydować, firma Seomanagment służy pomocą i skutecznym doradztwem w zakresie tworzenia kampanii reklamowych. Specjaliści zajmują się wszystkim od podszewki. Zaplanują budżet na poszczególne miesiące, określą optymalne medium i sposób reklamy dopasowany do charakteru brandu.

Przygotowanie strony internetowej szytej na miarę

Każdy szanujący się przedsiębiorca w internecie powinien posiadać swoją wizytówkę. Przyjaznej w odbiorze i estetycznej strony nie potrzebują już tylko duże firmy i zaawansowane technologicznie korporacje. Atrakcyjny design oraz profesjonalne kodowanie stają się powoli internetowym standardem. To właśnie sposób wykonania i ogólna architektura strony będą decydować o przyszłych sukcesach, jakie osiągniemy z pomocą reklam i pozycjonowania.

Seomanagment zatrudnia programistów i designerów, którzy w oparciu o systemy zarządzania treścią (CMS) tworzą nieszablonowe rozwiązania dostosowane zarówno do potrzeb klientów, jak i zleceniodawców. Oferowane są strony zarówno w języku polskim, jak i angielskim dla osób spoza granic naszego kraju. Mając świadomość, że nie każdy jest w stanie udźwignąć ciężar technologii specjaliści do zamówienia dostarczają instrukcję obsługi i dokumentację, w których przystępnym językiem opisywany jest sposób poruszania się po witrynie z poziomu administratorów.

Komentarze (1)    dodaj komentarz »

  • Szymon

    Takie przygotowanie się do promocji w Internecie okazuje się naprawdę ważne. Wykorzystam, by dalej promować swój blog jaksierozwijac.pl :)

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.