Wiadomości z Żor

Naklejki reklamowe - jak je stosować?

  • Dodano: 2019-10-03 12:15

Reklama to różnorodny sposób promocji wybranych produktów i usług. Powszechna staje się reklama w Internecie, ale w przypadku wielu firm sprawdzają się także tradycyjne formy i narzędzia marketingowe. Można wyróżnić ich wiele – m.in. banery, plakaty, ulotki, ale także atrakcyjne i praktyczne naklejki reklamowe. Podpowiadamy, jakie są ich rodzaje, a także, jak je stosować.

Naklejki okrągłe – nietypowy kształt zwraca uwagę

Oryginalny kształt naklejek szybko przykuwa uwagę, dzięki czemu przekaz etykiety – np. nazwa marki czy jej hasło przewodnie – trafiają do świadomości potencjalnego klienta. Warto wykorzystywać je jako naklejki firmowe, np. jako nietypowe wizytówki, gdyż będą wtedy oryginalnym elementem identyfikacji wizualnej, ale też do oznaczania przedmiotów, które mają za zadanie w wyjątkowy sposób skupiać uwagę.

Naklejki okrągłe mogą być wykorzystywane na różnych przedmiotach, opakowaniach itd. Mają wszechstronne i uniwersalne zastosowanie, są jednym z często wybieranych produktów. Sprawdzają się w biurach, sklepach itd., gdyż pozwalają na szybką identyfikację, a ponadto mogą służyć jako atrakcyjne wykończenie opakowań.

Naklejki podłogowe

Naklejki te mogą posłużyć jako informacyjne i dekoracyjne. Pozwolą urozmaicić wystrój biura czy sklepu, ale będą też doskonałe jako naklejki firmowe z logo, gdyż można je wykorzystać do oznakowania drogi do sklepu. Estetyczna etykieta wyróżni dany przedmiot od innych i pozytywnie wpłynie na odbiór przez potencjalnego klienta czy też zachęci do współpracy.

Tego rodzaju naklejki muszą wyróżniać się wysoką odpornością na ścieranie i sprawdzają się m.in. w zastosowaniach na zewnątrz. Mogą mieć różny kształt - występują np. naklejki okrągłe, kwadratowe itd. Mają ułatwić dotarcie w dane miejsce – np. do biura czy salonu firmowego – pomóc stworzyć oryginalną kampanię reklamową lub zabawę dla najmłodszych, mogą też posłużyć jako elementy dekoracyjne, wizerunkowe itp.

Naklejki reklamowe o większych formatach

Naklejki reklamowe do zastosowania wewnętrznego sprawdzą się m.in. na drzwiach, witrynie sklepu itp. To dobra forma reklamy czasowej, np. informują o aktualnej promocji, gdyż można je łatwo usunąć. Atrakcyjnie zaprojektowana naklejka wzbudzi zainteresowanie i zachęci do odwiedzenia sklepu czy lokalu. Zwykle jest stosowana w sklepach (spożywczych, odzieżowych itd.) czy salonach, np. kosmetycznych itd.

Aby zainteresować potencjalnych klientów lub kontrahentów, trzeba przemyśleć strategię reklamową i wybrać odpowiednie narzędzia – zarówno internetowe, jak i tradycyjne.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.