Chcąc zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy czy wymienić dowód osobisty w Urzędzie Miasta Żory nie trzeba czekać w długiej kolejce! Wystarczy umówić się na wizytę przez elektroniczny Internetowy System Kolejkowy. Terminy są bardzo szybkie.
Nie marnuj czasu na czekanie
Co ważne, osoby, które umówią się przez System Kolejkowy obsługiwane są w pierwszej kolejności i nie muszą czekać w kolejce. W jaki sposób umówić się przez internet? To proste!
Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner „Internetowy System Kolejkowy”, który znajduje się w zakładce „Dla mieszkańców”.
Wybierz rodzaj usługi, którą chcesz załatwić, wpisz swoje dane, dokonaj wyboru daty i godziny przybycia, zapoznaj się z Regulaminem i kliknij pole „Zarezerwuj”
Jeżeli w formularzu podałeś adres e-mail, potwierdzenie rezerwacji otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową, w przeciwnym razie zapisz numer rezerwacji wyświetlony na ekranie.
W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się na parterze przy wejściu do Sali obsługi. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.
Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany.
W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.
Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosi się o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.
Uwaga! Codziennie udostępniana jest także pulę biletów dla osób nieumówionych przez Internet, jednak liczba tych biletów jest ograniczona i brak wcześniejszego umówienia terminu nie daje gwarancji obsługi, a priorytet obsługi mają osoby wcześniej umówione.